در واقعیت تکنیک هایی که به شما فراگیری می دهم ، به خیلی از وب سایت ها یاری کرده اند سئو در مشهد تا در عبارات کلیدی رقابتی مرتبه 1 را به دست آورند.
براین اساس درحالتی که میخواهید روش تایپ کردن محتوا برای seo را بیاموزید ، راهنمای امروز را از دست ندهید!
بریم راز اصل مقاله :
محتوای بهینه سازی گردیده چه است ؟
محتوای بهینه سازی گردیده به محتوایی میگویند که برای درجه دریافت کردن در موتورهای کاوش ( مانند گوگل ) درج شده میباشد. همینطور ، محتوای درج شده برای بهینه سازی معمولاً در زمینه ی یک واژه و کلمه کلیدی خاص با صرفه گردیده است.
و همگی ما خوب میدانیم که برای سئو موتورهای کاوش :
محتوا پاد شاه میباشد !
در واقعیت طبق گزارشی که HubSpot منتشر کرد، مشاغلی که به طور منظم در وب لاگ خویش مقاله منتشر می نمایند ، 350٪ بازدید کننده بیشتری دارا هستند. ( نسبت به مشاغلی کهاین عمل را به طور نا منظم اجرا میدهند )
حتی گوگل سکوتش را ناکامی و اذعان کرد که محتوا یکیاز مهم ترین مناطق در توفیق seo وبسایت میباشد. به خصوص ، آنها پذیرش کردند که ” محتوا ” یک کدام از 3 فاکتور برتر گوگل برای مرتبه بندی تارنما ها میباشد.
طبق تجربه ، میتوانم به جرئت بیان کنم که بازاریابی محتوا چنانچه به صدق صورت بپذیرد ، امداد متعددی به اخذ ترافیک ارگانیک می نماید.
در واقعیت در وبسایت خودم به طور منظم مطالبی با غرض اخذ درجه در گوگل منتشر میکنم. ولی عبارات کلیدی هرکدام از این محتواها را از گذشته در آورده ام.
همین استراتژی ساخت محتوا منجر گردیده که تارنما اینجانب در لغت ها کلیدی متبوع به نتیجه ها نخستین گوگل رسد. از جمله در کلمه و واژه ” کنیبالیزیشن ” به رده نخستین رسیده ام.
با این تفاسیر، درحال حاضر نوبت به طرز تایپ کردن محتوا برای seo میرسد.
چه طور محتوای بهینه سازی گردیده بنویسیم؟
مرحله شماره 1 : زمینه متبوع را گزینش نمائید .
اولین گام شما، تعیین یک مورد برای ساخت و ساز محتوا میباشد.
فراموش نکنید که؛ شما میخواهید موضوعی را پوشش دهید که مشتری مقصود شما بهدنبال آن است.
در اینجا 2 شیوه برای یافت کردن ایده برای ساختوساز محتوا به شما معرفی میکنم:
نظارت بلاگ رقبا : به بلاگ های دارای اسم و رسم در مورد کاری خویش راز بزنید. به موضوعاتی که اکثر آنها برای ساخت و ساز محتوا تعیین کرده اند، دقت نمائید. چه موضوعاتی در میان آنان مشترک میباشد؟ چه مواقعی را شما میتوانید بهبود بدهید؟
چک پرسونای مخاطبان : تشخیص پرسونای استفاده کننده به شما امداد می نماید که متوجه گردید یوزرها مقصود شما چه نوع محتوایی را در فضای وب کاوش می نمایند. آن هم وقتی که پیرو محصول ها و سرویس ها شما نمی باشند. در شرایطیکه شما بتوانید به صدق پرسونای تارنما خویش را تشخیص دهید، بسیار به رویش شما امداد خواهد کرد.
مثلا ، استفاده کننده غرض منرا عده ای تشکیل میدهند که آحاد وقت پیرو بازاریابی میباشند.
مرحله شماره 2: کشف کردن واژه کلیدی:
فعلا فرصت آن رسیده میباشد که یک کلمه و واژه کلیدی مطلوب برای محتوای خویش پیدا نمایید.
تحقیق برای یافتن لغت ها کلیدی یک مبحث بسیار بزرگ میباشد. براین اساس نمی توانم کلیه نکات آن را در اینجا پوشش دهم.
البته برخی از تکنیک های تحقیق سریع لغت ها کلیدی را که فعلا بسیار عالی فعالیت می نمایند را به شما میگویم. (در سال 2020).
به کار گیری از پیشنهادات گوگل
در آغاز ، از پیشنهادات خویش گوگل ( Google Suggest ) برای یافتن لغت ها کلیدی زمان بر ( long tail keywords ) به کارگیری فرمائید.
جذابیت این طرز کاوش بهاین میباشد که به شما نشانه میدهد یوزرها الان درپی چه چیزهایی میباشند. خیلی از مواقعی که گوگل دراین نصیب توصیه میدهد، هنوز خیلی رقابتی نشده اند. بدین معنی که عموم آنها را جدیدا زیاد کاوش می نمایند. البته ممکن میباشد هنوز مطالب جامعی برای آنان ساختوساز نشده باشد. پس این زمینه به شما این مجال را میدهد که با ساخت یک محتوای بی نیاز، شل خیس به صدر نتیجه ها برسید.
به کارگیری از اوبر ساجست ( Ubersuggest )
Ubersuggest یک ابزار بدونپول برای تحقیق درخصوص کلمه ها کلیدی میباشد. به وسیله آن میتوانید به ایده های جذابی برای ایجاد محتوا برسید. افزون بر آن به شما آرم میدهد که هر کلمه و واژه یا این که عبارت چنددفعه در ماه کاوش میشود.
اما هیچ کدام از این ابزارها آمار ظریف را به شما نمی دهند. مطمئن ترین آیتم داده های سرچ کنسول شما است. آن هم درصورتی که در آن کلمه و واژه یا این که عبارت کلیدی متبوع در برگه نخستین باشید. درین طریق شما می بایست بتوانید داده های غیر حقیقی و واقعی را تشخیص دهید. این زمینه بسیار کامل میباشد و در یک مقاله به طور بی نقص آن را شرح خواهم اعطا کرد.
مرحله شماره 3: مطالب جامع را بنویسید:
این مورد یکیاز رازهای محتوای بهینه سازی گردیده میباشد؛ که اما خیلی ها آن را کشف کرده اند.
در صورتی میخواهید محتوای شما در گوگل به جايگاه های برتر دست یابد، می بایست فوق العاده باشید.
به عبارت دیگر:
“محتوای کیفیت عالی” کفاف نمیدهد. محتوای شما بایستی شایسته ترین مورد برای کاوش کننده باشد … در غیر این شکل سکو مطلوب بدست نمی آورید. در واقعیت ، محتوای شگفت انگیز کلید توفیق seo تارنما میباشد.
چطوری این عمل را اعمال دهید؟
محتوای جامع بنویسید.
به عبارت دیگر: محتوایی منتشر فرمایید که تک تک نیازهای کاوش کننده را برای آن کلمه و واژه کلیدی برطرف نماید.
از جمله ، چندین وقت پیش اینجانب یک راهنمای بدون نقص را برای معنا seo وب سایت منتشر کردم.
این در حالی میباشد که می توانستم یک مقاله کوتاه در رابطه مضمون بهینه سازی بنویسم.
ولی می دانستم که محتوای جامع نسبت به محتوای کوتاه، شانس بیشتری برای کسب جايگاه 1 در گوگل را داراست.
و حق با اینجانب بود!
همان گونه که خودتان میدانید، به محتوایی که 500 واژه و کلمه داشته باشد محتوای جامع نمی گوییم!
پژوهش ها در بین المللی آرم میدهد که 10 سود نخستین گوگل به طور معدل در عبارت ها و واژه و کلمه های کلیدی گوناگون ، بالای 2000 واژه دارا هستند. که ولی این عدد در وبسایت های اهل ایران تقریبا بالای 1000 واژه است.
:: برچسبها:
سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0